středa 28. října 2015

Co se děje ve skoro-šíleném světě aneb návrat do reality všedních dní

Ve zkratce? Práce-dítě-práce-domácnost-dítě-dítě-práce-práce... Nestíhám a to tak, že těžce. Do toho trable v soukromé sféře a z letních 250km/měsíc jsem to přes 130km/měsíc dotáhla až na totálně smutných 50km/říjen... :-( pozitivní je, že jsem zas trochu začala víc cvičit. Negativní je, že kondice šla do háje. Odběhla jsem úspěšně 18.10. ČEZ City Cross a tím jsem asi skončila :-( nu, uvidíme, až se vody uklidní ;-)

12 komentářů:

  1. Je to v poslední době jako na houpačce. Ale mám radost, že jsme s přítelkyní oslavili další výročí. Tentokrát to bude poslední výročí, kdy slavíme, že jsme spolu začali chodit. :) Od letoška budeme slavit výročí manželství, které je o čtvrt roku déle. :) Takže na "rozloučenou" se svobodným životem ode mě dostala dámský řetízek z chirurgické oceli. :)

    OdpovědětVymazat
  2. No koukám že vám tady všem také začalo pěkně hrabat. Ale nebojte se, od toho tady jsem já. Opět vás navrátím zpátky na zem. A do toho vám doporučím, abyste se podívali a objednali si nějaké dekorativní polštářky a povlaky. Já mám polštářky ve třech barvách a střídám to podle milenců.

    OdpovědětVymazat
  3. Pozvala jsem si kamarádky s dětmi k nám domů s tím, že si uděláme takové grilování a vylepšíme dětem jejich dětský den. To jsem ale ještě nevěděla co se stane. Jen co jsem si asi na 10 minut odskočila do prodejny pro nákup tam děti roznesly všude po podlaze křupky a zmrzlinu. Budu si muset asi opět pronajmout podlahové mycí stroje a kompletně vyčistit podlahu.

    OdpovědětVymazat
  4. No jak se tak koukám na to, co se u vás v domácnosti děje, tak si říkám, že je to všude naprosto stejné. I u nás se nedávno vedl spor o to, jakou barvu by měl mít designový krb, který jsme si ale už objednali. Prostě jsme na sebe naprosto zbytečně začali štěkat. Vůbec to nikam nevedlo. Je mi z toho úzko.

    OdpovědětVymazat
  5. Se synem chceme uspořádat manželovi oslavu jeho kulatých narozenin, abychom se zase po dlouhé pandemii sešli všichni příbuzní a kamarádi, protože jsme se všichni již dlouho neviděli. Vše jsme naplánovali, ale nejvíce nám dávalo zabrat vybrat ten nejlepší dárek. Naštěstí syna napadlo mu koupit longines hodinky, které si již delší dobu přál, a nakonec se vše vydařilo.

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem se s dětmi také vrátila zpět do jejich obvyklého rytmu. Začaly totiž chodit do školy a tak bylo potřeba trochu zklidnit jejich temperament. Dva dny před začátkem školy jsem jim nařídila aby obě děti umyly ve svém pokoji svá okna. To byste nevěřili jak se mezi sebou hecovaly o to, kdo to bude mít dřív..

    OdpovědětVymazat
  7. Člověk se z toho šíleného světa jednoho dne opravdu zblázní. Tak oni nám už zase zvýšila nájemné, opravdu nevím co budu jednoho dne dělat. Manžel je naštěstí gentleman a hned když viděl že jsem z toho nešťastná, tak někde v okolí sehnal bílé růže a udělal mně velkou radost.

    OdpovědětVymazat
  8. Před několika lety jsem si pořídila dva velké skleníky na zahradu, abych mohla pěstovat bio zeleninu pro své přátele a svou rodinu. Jen mi vadilo, kolik času musím trávit zaléváním, aby zelenina pěkně a rychle rostla. Naštěstí mi kamarádka poradila zavlažování, kde jsem si vybrala ještě náhradní trysky pro postřikovače a kapkové hadice.

    OdpovědětVymazat
  9. Já už jsem také opravdu na pokraji šílenství. Snažím se v rodině navrhnou abychom dělali investice do P2P a manžel je furt proti. Bojí se furt nějakého rizika. To je jasné že bez očekávaného rizika nebo očekávaný výnos, ale myslím si, že to zase tak riskantní není. Kamarádka říkala že bylo vše ok.

    OdpovědětVymazat
  10. Mě teď také celkem překvapila realita těch různých obchodníků jak jsme na tom. A to sice že když jsme na barák a na restauraci teď z internetu od jedné firmy objednávali výsuvné venkovní markýzy, tak že po nás chtěli platbu až poté co jsme si sehnali peníze u banky. To víte, desítky tisíc nemáme jen tak na účtě no.

    OdpovědětVymazat
  11. Jelikož na mě můj chlap a dcera dost myslí tak v době kdy jsem na tom psychicky nebyla moc dobře mně nechali udělat dovoz květin. Já jsem z toho byla teda pravda docela v šoku. Ani jsem nevěděla jako holka z vesnice že se něco takového vlastně dělá. To víte, pár měsíců v Praz.

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat