pondělí 31. srpna 2015

3.Horská výzva Krušné hory aneb 38 km okolo Klínovce

Krušné hory byly 3.závodem seriálu Rock Point Horská výzva a mým druhým počinem v tomto projektu. Krkonoše, které byly číslem 2, jsem nestihla kvůli 12hodinovce ve Stromovce. Boží dar a Klínovec jsou místa, kde jsem nikdy nebyla, takže jsem ani netušila co mě čeká. Jeli jsme s mým Trhlejším parťákem už den předem a dali nocleh u něj na chatě, která se shodou náhod nachází poblíž ve Vejprtech. V sobotu ráno už jsme pěkně v osm navlékali běžecké batohy a gumy s čísly. Start byl hodně emotivní - po výstřelu hrála z repráků má oblíbená skladba od J.M.Jarre (zněla pevnosti Boyard) a mě se tlačily slzy do očí :)

Trasa byla 2/3 velice easy, až jsem si říkala, že je to nuda. i z grafu níže je vidět, že jo byla skoro rovinka. Po seběhu do Jáchymova mi ale ztuhl úsměv. Výšlap na Klínovec stál za to :D dřina, dřina a ještě jednou dřina. Ale zmákli jsme to a nakonec po velice svižném seběhu do cíle jsme se o minutku vešli do vysněného času 5 hodin :) poznámka.: runkeeper ukazuje o kousek jinak, zapla jsem měření před startem, abych uklidila telefon v klidu do batohu

Dojmy? Paráda. Počasí prima, terén příjemný a lidi skvělí. 4.závod, Šumava, nás čeká 10.10.2015 a s ním 43 km!!!

5 komentářů:

  1. Krušné hory a jejich okolí jsou moc hezké. :) Jen teda doporučím, pokud plánujete přechod na německou stranu, abyste si sjednali alespoň základní cestovní pojištění. My tam byli bez pojistky, kamarád si vymknul kotník a pět let jsme ho táhli, aby si to zranění "přivodil" za českými hranicemi. To by se nám s jednodenní pojistkou nestalo. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojte. Se shodou okolností se chystám v létě na výlet do Krušných hor na kole. Pojedu tam i s manželem a 2 dětmi. Mám dotaz, ohledně ,,skladování" peněz. V dnešní digitální době jsem spíše zastánce karet a mám jich už mnoho a nevím, co s nimi už. Myslíte, že by mi takové
    pouzdro na karty dokázalo v tomto směru pomoci? Že bych měla vše na ,,jednom místě". Díky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to musela být pěkná štreka když jste ušli takové velké množství kilometrů sami bez jediné pomoci. Já bych něco takového nedokázala, toho jsem si plně vědoma. Ač mám hory ráda, tak bych měla strach někam takhle jít. Měli jste s sebou i impregnace na batohy a nebo se vám to zdálo být velmi zbytečné na tak dlouhou cestu?

    OdpovědětVymazat
  4. Paráda, naprosto obdivuji Vaše nasazení. Nedokážu si představit jak bych si se třemi dětmi udělala čas na trénování, o to víc se klaním! U mě vedou spíše procházky, já na běh moc nejsem. Úplně nejčastěji vezmeme o víkendu auto a jedeme na chatu. Jednu máme také v Krušných horách, ale občas změníme prostředí a pronajmeme si ji třeba na Slovensku.

    OdpovědětVymazat