sobota 17. ledna 2015

41. Zimní běh na Blaník aneb 10,7 km v mrholení a do kopce

Příprava na Zimní běh na Blaník začala nemile. Dcerka přitáhla ze školky virozu a to by nebyl ten správnej pech, abych to nechytla. Nu což, nasadila jsem céčko, zázvor a odpočinek (2 dny bez běhu) a doufala, že to překonám. Další príma okolností bylo počasí. Vyjeli jsme v 7:30 odvézt malou k babi a dědovi a hned déšť. Takže vracečka domů pro šusťákovku. Po hodince jízdy déšť se sněhem. Paráda. Cestou místy i lilo a já si říkala "No, dojedu tam a uvidíme, kdyžtak máme výlet." (poznámka: ve Vlašimi bydlí má teta, takže i bez závodu bychom měli cíl.)

Cesta byla v pohodě, ovšem v 9:15 jsem začala být mírně nervózní. Stále pršelo a navigace ukazovala příjezd na nádvoří zámku v 9:30 - přesně v čas ukončení registrace. Ač jsem měla zaplaceno přes net, klidná jsem nebyla... po příjezdu jsem ovšem rázem mohla klidně vydechnout. Fronta byla totiž tááák dlouhá, že nakonec i start musel být o půl hodiny posunut.

Tento závod byl můj první v barvách "Bájenek", ale na společné fotce holek před startem chybím. Ještě se s kočkami moc neznám a tak mi bylo poněkud žinantní se jim vetřít do záběru, ale to se časem poddá (a taky musím zakoupit výraznější "BŽB" část oblečení, bo tunel je fajn, ale otáčí se naruby a já pak nejsem dostatečně báječně výrazná :-) )

Nakonec jsme tedy v 10:30 za mírného mrholení vyběhli - parkem, kopec dolů, rovinka, kopeček nahoru, odpojka "pětkařů", brána z parku na silnici a stoupání...a stoupání...a....stoupání..do vesnice Dub, občerstvovačka, "desítkaři" udělali otočku a vydali se zpět, "půlkaři" měli před sebou ještě fůru kiláků. Já běžela desítku a běželo se parádně. Mé již ne úplně fungl nové Asics Gel-Cumulus 15 běžely parádně a já s nimi.

Můj čas tedy cca 55 minut na cca 10,7 km. Celkově muži+ženy na desítce 37.místo ze 100, v kategorii jsem byla z 35 žen na 9.místě ;)

Nejvíc hrdá jsem na průměrné tempo - 5:11/km s ohledem na terén beru jako parádní výkon ;)

Další závod - 31.1.2015 11:00 Praha Braník a Loap Vaše Liga 5 km ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat