sobota 31. ledna 2015

02/12 Loap Vaše Liga Praha Braník 5 km aneb ve vánici se sněhem v očích

Měsíc utekl jako voda a včera se běžela opět Vaše Liga v Braníce. Nebo v Braníku? :-) no každopádně mně čekalo opět 5 km po cyklotrase a já měla skromný cíl - pokořit svůj osobák. Minule jsem zaběhla 24:47 v trailovkách (info zde), takže jsem si říkala, že když počasí a tělo dovolí, tak by to o kousek lépe mohlo klapnout. Vzala jsem si s sebou posilu a doping v jednom, kamaráda běhavce, který "umí" pětku kolem 21. Byl ochoten obětovat svůj výsledek a naopak pojal můj závod jako svou výzvu. Prý "Tě dostanu pod 24 i kdybys nechtěla!".

Před závodem jsem spala u mamky, aby mi v den konání pohlídala cácorku. Ráno se nám příjezd trochu zkomplikoval, ale v 10:30 už jsem společně s holkami z BŽB a kamarádem přešlapovala poblíž startu. Zima byla. Fest. Foukalo. Taky fest. A v 10:55, 5 minut před startem, začalo sněžit. Paráda. Obula jsem silniční "rychlé" obutí od Asicsu, takže nožky zmrzlé, stehýnka taky..no to to začíná. V 10:00 odstartovali desítkáři a my 5 minut po nich.

Cca 300m po startu jsem měla pocit, že nemůžu. Totální krize. Nohy docela běžely, ale dech? Zapomněla jsem ho na startu nebo co? Kde mám kondici?? A do toho protivítr. Trasa vede cca 3 km tam, pak obrátka a 2 km zpátky. 3 km jsme tedy běželi proti větru a sněhu. Obrýlenci si umí představit, jak super výhled je přes zasněžená skla brýlí a následně po obrátce přes zamlžené okuláre ;-) Po obrátce jsme totiž měli vítr najednou v zádech. Běželo se lépe, dokonce jsem se pustila do (nerovného) souboje s jednou spoluběžkyní, které jsem se po závodě za své hekání šla poníženě omluvit, protože jsem jí hekala do ucha snad 10 minut, chuděrce.



Po doběhu jsem už tušila, že se osobák povedlo zdolat, nicméně konečný čas 23:05 mě velice mile překvapil. Zlepšení na 5 km o 1:42 je dobrý výkon ;) Po závodě jsem si díky mamky hlídání užila pokec s kamarádkami, vývar a čaj a mohla se opájet podaným výkonem ;-)

Tak zas za měsíc a doufám, že zaběhnu 23-24 zas ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat