sobota 17. ledna 2015

01/12 Loap Vaše Liga Praha Braník 5 km aneb dodatečně první závod roku

Závodění roku 2015 jsem začala zodpovědně hned 3.1. :-) Není čas, ztrácet čas, zvlášť u toho, co nás baví. A tak jsme se vydali s partnerem i cácorkou v sobotu 3.1. směr Braník, kde mě čekalo 5 km. Pár dní před tím jsem běhala pouze v trailovkách a proto jsem je obula v domnění, že bude na trati břečka i tentokrát. Chyba. Praha není ves a cesty má tudíž odklizené. Do sucha. Sakra. Takže jsem absolvovala pětikilometrový souboj kdo z koho. Já a nebo terénní obuv značky Reebok? Nebo studený vítr foukající proti? No..vyhrála jsem já já já, jenom JÁ a dala na krásné rovné a suché trati osobáček :-)

Zážitek to byl parádní a už se těším, že si třeba osobák na této trati 31.1. budu mít šanci vylepšit. Pokud počasí dovolí, tak se vydám podél Vltavy v Asicsech a to by bylo, abych z toho aspoň 4:58 nevymáčkla :-P

Mimochodem můj cíl na rok 2015 na 5 km byl "dát to pod 25" což jsem podle ofiko výsledků splnila - oficiální čas 24:47 !!!! :-) (na místa se v tomto běžeckém počinu nehraje, je to akce komorní).

Další závod 17.1.2015 Vlašim a 41.Zimní běh na Blaník, následuje 31.1. druhá pětka na Vaší lize ;)



Žádné komentáře:

Okomentovat