středa 5. června 2013

Jak se máme, co děláme :)

Máme se super! Zánět odezněl, jsem OK a už zas pěkně 2x denně cvičím Body Revolution s Jill :) Cácorka je v pohodě, veselá a hravá, asi že vidí, že jsem i já v pohodě, když jsem v pořádku. Taky se začíná zklidňovat počasí a dá se chodit ven.

Chtěla bych poslat pozitivní energii a hodně duševních sil všem zatopeným a držím palce ústečákům, protože tam ještě není to nejhorší za nimi :(

8. června jsme s kamarádkami/matkami chtěly jít Avon pochod, ale bohužel s ohledem na povodně byl přesunut na září. Samozřejmě chápu, ale mrzí mě to.

Jinak i tak krátká nemoc (3dny) se podepsala na mé postavě. Teda nejen nemoc, ale hlavně to žraní během ní, protože když mi není dobře tak mě pevná vůle opouští....přibrala jsem kilo a půl. Někdy by řekl, že to nic není, ale pro mě je každé přibrání alarmující, protože to znamená, že někde dělám opět chybu (kor když vím, že svaly to nejsou, když při nemoci necvičím...)

No nic, dnes tedy nepřínosný článek ze života :D

Jo a cácorka má vlastní pas, dneska jsem ho byla vyzvednout :) platí 5 let a je tam i její fotka :D
Co si myslíte o pasu pro tak malé dítě? S mimi plešatou a bezzubou fotkou?

3 komentáře:

  1. Je skvělé, že Vám je lépe! :))
    Mrzí mě, že Avon pochod nevyšel, ale zato se na něj budete těšit o to víc v září!
    A o tom pasu.. O tom by se dalo polemyzovat, ale ... J8 si myslím, že by pas mít mělo, protože když je jen na občance, některé celní správy pak dělají problémy!
    Mějte se krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem ráda, že má pas a nemusím si předělávat občanku ;) v OP jí nemám (zatím) a dám si jí tam případně až si budu doklad předělávat (třeba až se budu jednou vdávat..?). na Avon pochod se těšíme a samozřejmě chápeme důvody jeho přesunutí ;)

      Vymazat
    2. Do OP se už děti nezapisují ;) Dokonce i stav (vdaná, ženatý) už není povinný údaj.

      Vymazat