sobota 8. června 2013

České plenky Magics - recenze

Milé maminky :)
nedalo mi to a společně s kamarádkou jsme vyzkoušely nové české plenky Magics. Prodává je e-shop MALL.CZ http://www.mall.cz/plenky-magics/.


Kamarádka je také celkem spokojená a já jsem se rozhodla, že plenky zhodnotím trochu detailněji.

Nejvíc mě lákalo, že se jedná o českou výrobu. To, že plenky jsou tenké, pro mě nebyl až takový benefit, protože někdy dávám i látkové pleny a na "velkou prdelku" jsem u cácorky zvyklá, ale pravdou je, že tenké jsou. Plus je to, že jsem i ekologické, což je při neuvěřitelné spotřebě a následné produkci odpadu tohoto druhu fajn. Dále jsou bez celulózy a také mají různé vychytávky podporující savost.

A co na ně tedy říkáme po vyzkoušení?
Sedí dobře. Mají pružné pásky. Dají se opětovně zapínat a rozepínat díky sucháčům. Mají gumičky okolo nožiček. Při počůrání nesmrdí (třeba Huggies mi smrdí močí) a pokožka není mokrá, takže vlhkost odvádí dobře. Neprotekly, ale u toho jsem asi špatný testovač, protože cácorce neproteklo nikdy nic. Malá se neoprudila, ale opět nevím, zda jsem dobrý testovaný vzorek, protože se neoprudila po ničem. Po pár dnech pozoruji zarudnutí, ale nevím, jestli to není i počasím, každopádně pro jistotu plenky střídám s jinými.

Velikostně jsme zkusily vel.4 a musím říct, že plenky jsou trochu větší, než např. Pampersky, takže při nákupu berte v potaz. Výhodou ale je, že i když jsou větší, tak dobře sedí a neprotékají nikde :)

Plenky jsem dala malé na den, na doma a i s tím záměrem jsem je kupovala. Beru je jako českou a trochu ekologičtější variantu plenek na doma (používáme jinak na doma Pampers Sleep&Play nebo Lidl Softino), kdy nevyžaduji až tak velkou savou kapacitu.

Jinak dáváme Pampers Active Baby na výlety, Pampers Premium Care na noc, Pampers Sleep & Play na doma, vyzkoušela jsem Huggies, Lidl Softino, Lidl Toujours, Tesco (ty úplně levné, bílý obal), Tesco Baby Essentials, Panda i Bella Happy a zatím jsem byla vlastně spokojená se všemi plenkami. Důležité totiž podle mě je pohlížet na výrobek i s ohledem na jeho cenu. A tak jsem plenky Magics brala jako levnější plenky a rozhodně je nechci a nebudu srovnávat s "bílými nebo modrými pamperskami".

Negativa? Nemají nijak označený střed zapínacího proužku kam se "lepí" sucháče. Docela jsem si zvykla, že všechny plenky mají symetrické obrázky a jasně tím vidím, kde je prostředek a usnadní mi to symetrické zapnutí pásků. Ale beru to jako drobnou vadu. Po pár dnech se stalo, že měla malá na zadečku kousky savého gelu, což teda beru jako veliké mínus.



EDIT 12.6.2013
Citlivějším prdelkám doporučuju koupit menší balení a nebo s někým napůl, protože je možné, že se po nich malá oprudila. Nejsem si jistá, zda je to plenkami, přeci jen začalo teplo a do toho jí rostou zuby, ale pro jistotu varuju. Není to nic dramatického, jen zapařená krupička, která se přes noc při namazání ztrácí ;)
EDIT 13.6.2013
Dneska měla cácorka na zadečku kousky savého gelu, čímž se plenky u mě asi odepsaly. To totiž beru jako neodpustitelné mínus. Nevadilo by mi, kdyby protekly, kdyby občas zasmrděly, ale aby měla malá chemii až bůhvíkde tak to neberu...obávám se, že doděláme vzorek a konec... :(

Žádné komentáře:

Okomentovat