pátek 15. března 2013

Změny v cvičebním plánu

Sešel se týden s týdnem a já jsem najednou zjistila, že 30 Day Shred ani Ripped In 30 mi nestačí :) Momentálně tedy "jedu Boba" a prokládám to posilování od Jill. Usoudila jsem totiž, že přemíra kardia není to pravé a to nejen díky pozorování svého těla, ale také díky tomuto článku od Beautygloss. S jejími články sice vesměs moc nesouhlasím, ale v tomhle se shodujeme na 100%. (jen pro ujasnění, fakta jsou až vražedně  pravdivá u všech článků této slečny, která nakopala prdel problémům s příjmem potravy a místo tyčky je z ní pěkná osvalená baba, ale její občas razantní přístup je na mě až moc drsný; snad se Beautygloss neurazí pokud si tento můj komentář přečte).

Takže jak teď cvičím? Všelijak :D Pravidelně 2x týdně zařazuju Bobovo Ultimate Cardio Body ve středu a v neděli. 2x týdně Jillian No More Trouble Zones (posilování celého těla), 1x týdně bych ráda zařazovala Jill Killer Buns&Thighs, střídavě Bobovy Challenges - ABS a Glute, doplňuju to Bobovým Beginners Weight Loss Transformation a Jillianiným Ripped In 30, momentálně Week 2. Ačkoli mě to nenaplňuje, chci to docvičit :)

Například tento týden jsem měla rozepsaný takto:
poznámka: každý den chodím cca 10km procházku s kočárkem s cácorkou

Pondělí dopoledne Jill No More Trouble Zones
Pondělí odpoledne Bob Beg. W. Loss Transformation

Úterý dopoledne Jill Ripped In 30 Week 2, Bob ABS Challenge, trénink na švihadlo 15min
Úterý odpoledne ODPOČINEK-sraz s kamarádkou

Středa dopoledne Jill Killer Buns&Thighs, trénink na švihadlo 15min
Středa odpoledne Bob Ultimate Cardio Body

Čtvrtek ODPOČINEK-celý den u kamarádky, procházka 1h ráno a 2h odpoledne

Pátek dopoledne Jill No More Trouble Zones
Pátek odpoledne Bob Beg. W. Loss Transformation

a plán na víkend:
Sobota dopoledne-ODPOČINEK (návštěva mého táty, po obědě velká procházka s kamarádkou)
Sobota odpoledne Jill Ripped In 30 Week 2, ABS Challenge, Glute Challenge, švihadlo

Neděle dopoledne-ODPOČINEK (úklid?)
Neděle odpoledne Bob Ultimate Cardio Body 

2 komentáře:

  1. Tak jsem si to přečetla :D Neboj, nejsem nejsem naštvaná! :DD Jsem ráda, že ti článek nějak pomohl, všechno píšu ze svých zkušeností, aby ostatní nedělali chyby, co jsem dělala já na začátku :) Tak přeju hezký cvičení ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uff :) :) tvoje články mi VŽDYCKY pomůžou, protože máš všechno i moc pěkně nastudované a podložené fakty ;) takže dík ;)

      Vymazat