neděle 3. března 2013

YES! Právě jsem docvičila Bob Harpers Ultimate Cardio!!!

..podrobnosti, dojmy atd večer doplním ;) uuufffff :)

Dneska jsem se rozhodla udělat změnu. Jelikož s Jillian jsem strávila už hodně času a měla jsem pocit, že její vliv na mě poněkud stagnuje, zkusila jsem dalšího machra - Boba Harpera. Docela dost jsem o něm slyšela a  upřímně - měla jsem z něj strach :) Zkusila jsem jeho Ultimate Cardio. Byla jsem odhodlaná makat, ale zároveň jsem si řekla, že pokud to nepůjde, tak to nebudu lámat přes koleno a utnu to kdyžtak dřív.

Cvičení má 60 minut a celou dobu je na obrazovce časomíra, která ukazuje kolik času zbývá. Je to trochu demotivující, protože místy jsem měla pocit, že se snad ten čas zastavil nebo ho brzdí :) Celou dobu se maká a to tak, že ve vysoké tepové frekvenci. Nezastavuje se, neodpočívá. Můj sporttester ukazoval průměrně 129 tepů, podrobně: 30 minut jsem byla ve fitness zóně nad 134 tepů a 34 minut pod touto hranicí. Makačka to byla. Dělala jsem část cviků z 3 kg činkami (s jednou nebo dvěma) a to hlavně když se cvičily výpady a tak. Prostě ty cviky, kde váhu nesly nohy. Když se posilovaly ruce, tak jsem si vzala svá 2x0,5 kg závažíčka a nebo jsem jela i bez závaží. Myslím, že lepší je odcvičit cvik perfektně radši bez zátěže, než se zátěží a kroutit se. Pokud činku neunesu, tak podvědomě zapojuji nějaké pomocné svaly, abych to zvládla a to pak ztrácí efekt, že? :) Takže když to nejde, tak to chce se dopracovat pěkně postupně k tomu, aby to šlo.

Dnes jsem se tedy rozhodla, že s Bobem budu trávit 2 hodiny týdně - v neděli a ve středu :)

2 komentáře:

  1. Kdybych cvičila něco, kde mám u toho zároveň i časomíru, připadala bych si jako ve škole a čas by šel možná i pozpátku...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to taky docela štvalo, ale zas bylo fajn vědět, jestli mám jet na 110% a nebo radši spíš na 100% a dojet to celé :) řídím se tím, že raději perfektně provádět cviky lehčí variantou nebo bez činek a vydržet, než se přepínat, kroutit a muset přestat ;) a navíc protože mám 6m holčičku, tak nechci druhý den pajdat namožená (což se nestalo ani po Bobovi!)

      Vymazat