pondělí 18. března 2013

VÝZVY!!

...aneb Challenges hýbou světem :) Kromě 100 Burpees Challenge mě má oblíbená B* http://fitfoodmanic.blogspot.cz/ inspirovala k 30 Day Squat Challenge - rozpis ZDE, dovolila jsem si "ukradnout" z B* facebookových stránek, děkuji!!

Takže s chutí do toho, protože tohle zvládnu i s nachlazením ;)

Samozřejmě pokračuji s Burpees ;) Dělám tedy lehčí verzi bez kliku a závěrečného výskoku, ale já jsem obecně zastáncem toho, že radši beginners verze cviku a pořádně, než se kroutit u náročné verze a nebo cvik rovnou vzdát.

..a venku sněží, mě klepne!!

2 komentáře:

  1. Taky jsem dnes na tu squat challenge hleděla. :D
    Zadek by to uvítal, tak uvidíme. :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pojď do toho :-) když jsem se odvážila i já, tak to je už co říct :-P

      Vymazat