čtvrtek 21. března 2013

Navštívila nás choroba :(

Ach jo. Drahouš nám přinesl z práce kromě výplaty také bonus v podobě nemoci. Nejdřív frkal a smrkal on, pak já a teď i malá. Mě do toho bolí v krku, takže jsem si naordinovala týden bez posilování a už i bez výzev a uvidíme po neděli. Štve mě to, protože Burpees a Squaty se mi hromadí a pak to budu dohánět asi dlouho. Do toho jsem hrozná a když je mi blbě, tak neumím odolat nástrahám v jídle a místo toho, abych při necvičení aspoň dobře jedla, tak to kazím i na této frontě...no, uvidíme jaký bude mít tento týden bez sportu a už i bez procházek a zároveň s přejídáním dopad na váhu a postavu. Dokud mi je zle, tak nemám sílu to extra řešit...

A jelikož má Drahouš dneska narozeniny, tak bude k večeři pizzáááá! Miluju Hawai Pizzu a dopřávám si jí fakt výjimečně ;) a narozeniny jsou výjimečný den, takže už se moc moc těším!

2 komentáře:

  1. Užij si pizzu! :))
    A přeji ti brzké uzdravení.
    Uvidíš, že jak burpees, tak dřepy, brzy doženeš. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Kriss! Pizzu mi přivezli bohužel jinou než jsem chtěla, takže požitek nebyl 100%ní, ale dobrá byla :) Zdá se, že choroba se nezhoršuje, tak snad brzy odezní...a pak hlavně musím přemluvit hlavu, že cvičit musím začít POMALU! :-P

      Vymazat