pondělí 25. března 2013

Inspirace versus motivace. A nebo obojí najednou?

Už jsem četla u ostatních holek několikrát články na téma "zdravá/správná/vhodná inspirace a motivace" a ráda bych se k tomuto tématu taky vyjádřila :) je totiž rozdíl mezi tím kdo nás inspiruje a kdo nás motivuje. Ale někdy se tyto pojmy sloučí a jeden člověk zvládne obojí. Mě inspiruje třeba každý, kdo bojuje. Inspiruje mě Zuzka, sestra Běžkyně, a její zvládnuté 30 Day Shred (článek ZDE), protože se nebála a mákla a ještě se podělila o svoje úspěchy. A zároveň mě motivuje. Tím, že do toho šla i když jí to ze začátku nešlo, že se jí "chtělo" a nevynechala a tak...

Rozhodla jsem se totiž, že si budu dávat reálné cíle. Budou pro mě spíš splnitelné a budou mě tím i motivovat. Jasně, můžu se inspirovat Zuzkou Light, převzít její cviky, ale její tělo je pro mě svým způsobem demotivující, protože vím, že já takhle nikdy vypadat nebudu. Stejně tak různé profi fitness modelky. Mají super krásná těla s vyrýsovanými svaly, ALE často se živí postavou a já prostě nikdy nebudu mít čas, energii a prostředky věnovat se JEN cvičení a fitness. Takže ano, mrknu na ně a budu slintat nad břišáky a stehny, nad krásnými rameny a sexy pažemi, ale pak si radši přečtu na blogu fitness-girl, jak se jí dařilo a nebo mrknu na motivační fotky u Beautygloss. Opět si to ovšem musím přetavit do své podoby - přeci jen už nejsem dívka v rozpuku jako holky (necítím se stará, ale mládí je prostě v tahu), mám omezené finance (holky asi taky, ale nemají hypotéky a mimčo) a prostě znám své tělo a svou mysl...

Takže...:) dávejme si malé reálné cíle a mějme se rádi za to, že jsme jich dosáhli. Nikdo není dokonalý!

A zde opět jedna moje pózovačka a cíl? Konečně se vyhrabat z nachlazení a začít zas pravidelně cvičit :)

Žádné komentáře:

Okomentovat